Snabb på ett långsamt sätt

Update:
*Wohoo, Sverige vidare till Final i melodifestivalen. YEEY! Lyckat.... Ja någon måste ju ändå komma sist i finalen också.. HAH!
*Porrbild borta från porrsida. Grattis! Dags att hitta annat att runka till där hemma era föräldrarlösa dräggel.
*18 om 11 fucking dagar! Gästlistan är full. SYND!
*Tyligen så är det 100% att jag ska döma Aros i sommar. Kommer bli skit kul!!!!

*Derby dags på måndag borta(men ändå hemma) mot djurgården. Har hört att dom ska klä hela solna i gamla tröjor.. Lyckat! Ska bli kul att bränna!

Igår var jag på promenad med Simon. Vi gick från Fruängen, genom Älvsjö, förbi Älvsjö station, upp genom Solberga och sedan ner till Telefonplan och sen skildes vi åt på tuben eftersom vi skulle åt olika håll. Tog väl ett bra tag, men självklart så hade vi godis med oss på våran lilla tur.

Idag så slutade jag kl fyra och började dagen med att springa i skogen med PT klassen.
Avslutade dagen med att stressa hem efter skolan och byta om för att hinna upp till Solberga BP och döma en F15 och en P13 efter varandra från kl 18:00. Hatar detta jävla grus. Var helt jävla grå när jag kom hem... Skönt med en dusch nyss!

Imorgon så har jag utvecklingsamtal som första lektion kl 09:00. JÄTTEKUL! Behöver jag ens säga mer?...
GOD NATT, TACK OCH HEJ!!!

Kommentarer
Postat av: Paulina

WOHO NATALIE :D

2009-05-13 @ 23:01:18
URL: http://paulinasj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback