Tisdag

Ligger äntligen i min säng nu. Men kan inte släppa bloggen.. Designen sviker mig och allt i menyn är bara fel, fel och FEL just nu. Blir helt jävla galen.. Tur att man pratar med två sötnosar på msn så man inte blir helt arg.
Får se vad jag kan göra åt skiten imorgon, för just nu så orkar jag inte mer!
  Förlust mot Trelleborg borta ikväll också. FAN GNAGET! Nu börjar vi tappa det fina taget som vi hade om våra poäng. Kanske ingen mål fest precis, men 3 poäng är ändå 3 poäng. Få ta dom på lördag istället mot Häcken.

Veckan som kommer nu är redan bestämd och nästan färdig bokad.
Så här ser följande dagar ut:
*Onsdag: Idrotts dag med skolan på förmiddagen. Slutar 15:50. Hem och sitta barnvakt och plugga
*Torsdag: Begravning
*Fredag: Slutar 14:50 sen har jag två matcher på kvällen. Efter matcherna så ska jag förmodligen till Jeromes land med några kompisar och kröka/mys. Sover säker över till lördag.
*Lördag: Måste vara hemma vid 14:00 för att hinna hem innan jag drar in till Solna och går på AIK - Häcken. På kvällen blir det fest hemma hos Nattis.
*Söndag: Match kl 14:30, efter matchen ska jag väl plugga men hoppas på att träffa någon kompis!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Svar: ja bloggen blev jättefin ;)

2009-05-06 @ 07:39:26
URL: http://natdhasis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback