Gårdagen i bilder

Jag varnar er för riktigt dåligt suddiga bilder. Men jag var stup full! :)
I början var dom okej, men sen blev allt bara värre och värre..
Men vem faaa-an var det som beställde in mer dricka hela tiden!?

En riktigt härlig kväll var det. Men Fredde, Gustaf, Pontus, Anus och Jonas!
Föst blev det boulebar som planerat i ca 2 timmar. Efter det tog vi taxi till bowlingen i gullmars och fortsatte festen där med lite större klot. Haha, fyfan vad jag har ont i mina ben efter igår. Jag måste ha legat på golvet ganska mycket. Speciellt efter mina märken.. Haha! Fett värt

Boulebar..






Bowling i gullmars...








Mina ben som sticker upp... hahahhaha!

Kommentarer
Postat av: porre

Jävla fylleslag å vikket jävla bowlingben på gurra där! denna kväll måste göras om asså :P

2009-11-22 @ 17:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback