Här är jag igen!!

Förlåt för att jag inte har skrivit på hela helgen men jag har haft fullt upp med en viss K och en en jävla massa fotboll som vanligt på det. Sooorrrii!!!

Men nu är jag här igen och piggare än vanligt på att skriva blogg. Eller!?
Stannade iaf hemma från skolan idag p.g.a olika skäl. Så jag vaknade precis. = en aning trött.

Känner mig total sjuk också. Är helt varm i hela kroppen och yr i huvudet. Hoppas inte att det är någon jävla svininfluensa som jag lyckas tagit med mig hem i helgen. För sprutan har man ju knappast tagit! Herregud vad jag inte alls är rädd att jag har fått den. Jag är emun mot sånt där. HAH!!!!!



Har ju halkat efter lite i blogg världen nu också så det kanske är dags att läsa ikapp.
Får bli bloggar i mängder till frukosten. Pyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback