Jag är på humööör!

Har gjort hela tre prov idag och har klarat alla utmärkt.
Två st psykologi prov och ett historia. Nu har jag bara 12827383 st kvar.....

Var även på Matematik C imorse som jag aldrig trodde jag skulle orka upp till. Gick ner till 100% och satte mig för att studera. Precis som vi hade bestämt på utvecklings samtalet i fredags. Det börjar verkligen gå bra för mig i skolan nu igen. Jag behöver bara ha lite vilja så funkar allt!

Nu ska jag fortsätta att plugga lite till så är jag snart klar med alla rester. WIIEEE


Måste tyvärr avsluta inlägget med ett stort klagomål..

Nu har vi börjat med matkort i skolan för att maten ska räcka de till elever som faktiskt går i skolan och inte till desiree och hennes små fjortis kompisar bland annat. Så vi ska alltså behöva visa upp vårat skolkort i matsalen för att komma in.
Men även fast biträdande rektorn står i dörren och godkänner alla (henne som vi har haft som lärare i 2 år) så kommer även inte folk i min klass in. Hon säger att det är "dålig respekt att glömma kortet hemma". MEN VAFAN, VI GÅR TILL KL 16:30 NÄSTAN VARJE DAG OCH VI ORKAR INTE EN SKOLDAG UTAN MAT SOM EGENTLIGEN SKA INGÅ I VÅRAN SKOLGÅNG. Det är respektlöst om något. FAN vad arg jag blir..
Även fast detta inte rör mig (eftersom jag är en duktig flicka och har med mig kortet) så tycker jag riktigt synd om alla som blir lindande av detta.

Jag är glad att jag slipper denna skola om ca 190 dagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback