Kill me

Pleeeeease.

Haft 4 fucking 11-manna matcher idag.
En F94, två P96 och en P94. Jag är verkligen helt död.

Så denna kväll blir också lugn. Alltså så blir det en vit helg för min del. YEES!
Hade planerat att dra med Nathalie och träffa Dennis och hans gäng på typ fest.
Men jag har ingen lust + att jag inte har orken heller just nu.

Och nu skriver typ alla på msn att dom vill ha med mig på fest.
Typiskt när man är som tröttast. Jävla anus!

Blir som sagt sängen för min del heeeela kvällen. Rasmus tittar även förbi, så film och snacks blir det garanterat. Sen kanske lite mys också om jag har tur. Haha, sen är det bara att tagga till för 3 st F96 imorgon kl 13:30. GOGOGO




Två bilder på mig och Mmalte från Helenas 18års dag.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hejhej! :)

Jag fattar inte hur man lägger in bakgrund! xD

skulle du kunna hjälpa mig att lägga in? :) skulle betyda mkt!

2009-11-14 @ 22:56:08
URL: http://maalinofsweeden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback