NEJ, NEJ, NEJ!

Haha, jag gillar att säga nej. Det är ett mycket fint ord.
Nej! .. Eller hur?

Hur som helst så har jag inte så mycket att blogga om känner jag.
Även fast jag egentligen har det.. typ.. Hehe.
Nu börjar jag nästan skriva som jag pratar. KUL!

Har vart skit dålig med planering på senast tiden och det gör mig ledsen.

Försöker verkligen att sätta mig ner och planera och anteckna allt som jag ska göra och allt som jag måste göra. Men det blir fan aldrig av. Jag staplar bara upp allt i huvudet, tills det blir för högt och sedan ramlar ner och försvinner.
Suuuuck...

Som sagt så har jag fortf. lite guld feber vilket fortf. är OK!

På lördag blir det en vinst till mot äckel Göteborg och då är det feting FEST. Det kan jag lova!

Jag och Helena under höstlovet tror jag.
(inte världens vackraste bild på mig. Men jag bjuder på den!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback