Ny vecka = nya tag

Nu börjar allvaret.
Nu börjar ett nytt liv.
Nu börjar nya vanor.
Nu börjar allt.


Vecka 48 imorgon. Ca 6 veckor kvar av året. 24 dagar kvar till kryssningen och 26 dagar kvar till julavslutning i skolan. Där har vi lite statistik för kvällen. Lovely.

Det är ganska många förändringar som ska göras under veckan.
Bland annat så ska jag börja gymma i skolan både måndagar och onsdagar (igen). Men jag ska fortf. praktisera hos kent på onsdagar och fredagar. Det betyder alltså att jag kommer ha en lektion med Kent på onsdagar och sen måste jag åka till skolan för att hinna till gymet innan 10 och gymma en timme. Ganska stressigt alltså.

Sen ska jag även köpa gymkort med Lucas på Fitness24Seven. Det blir alltså ganska mycket träning för mig under veckorna. Men man måste ju vara på topp.


Fotbollsträningarna och mina matcher kommer fortf. hålla på som vanligt (Onsdag och söndag fotboll och snöbollen cup under helgerna). Fast jag är ledig på lördag som det ser ut just nu. Myysigt!

Ska även få byta bort min engelska C(100p) och fixa till religion B(50p) och filosofi B(50p).
Om Jonas nu lyckas fixa det, vilket jag verkligen hoppas på. Engelska C suger snopp!!
Men matematik C på måndagar kl 08.00 kommer jag tyvärr inte undan...

Mina rester i ämnena engelska B och matematik B ska jag även försöka börja tenta upp denna vecka som kommer också. Så jag blir av med skiten innan jul. Har liksom kvar det sedan 2an. Inte bra!

Det mesta är alltså ändringar i skolan och under skoltid.
Om man inte räknar med gymkortet och fotbollen. Ska blir kul att se hur det kommer fungera och ta på min kropp samt sinne.
D.v.s. om jag överlever eller inte.

Nu ska jag bara avsluta min text till mina två bilder så jag blir klar med det provet också.
NO MORE RESTER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback