THE CRIB / GEEKS N FREAKS @ CATTELIN

Blir utgång ikväll trots allt. YEEEYYY!!!
Men ikväll så blir det med en gammal barndomsvän som fyllde 18 igår.
Grattis i efterskott sötnos.

Hon heter Felicia och vi spelade fotboll i samma lag när vi var mindre. Leker även mycket med varandra på fritiden.
När jag tänker efter så känns det som om det var igår jag var hemma hos dig och vi var nere på den lilla grusplanen och spelade fotboll med din pappa. Eller när vi lekte affär hemma i mitt rum. Haha!


Felicia

Blir CATTELIN ikväll. Var ett tag sedan jag var där men vafan. Det får funka.
Är ju något nytt där nu. Måste ju utforska saken!

Min första match börjar 14:00 på Essinge, F15.
Sen har jag tre matcher i Snöbollen senare på kvällen. Alltså 4 matcher totalt imorgon.. DÖDA MIG!
Så troligtvis blir det ingen utgång för mig imorgon.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback