Upptagliissh

Jag har ingen lust att blogga just nu.
Jag är för glad för att blogga.
Jag har annat för mig.

Meeen jag tänker blogga lite just nu ändå.

Hade tre lektioner idag och vi hade prov på alla. Det kallas skola. Älskar torsdagar. Verkligen.
Men nu är det iaf bestämt att jag ska få sluta på engelska c. WOHO!

Annars mår jag toppen och allt flyter på som det ska.
Träffar typ en söt liten pojke och skolan funkar än så länge.

Idag blev även min lilla flicka Josefin en stooooor flicka. GRATTIS TILL DIG HUN!
Nästa lördag är det firande och fest gånger tusen. Det kan du ge dig fa-an på.
Imorgon skulle det ha blivit utgång, men det blev ändrade planer nyss. Något mycket roligare.

Helgen ser ut såhär:
Fredag (imorgon): Praktik, lunch med Kinell och Robin sen avslutar jag kvällen med Krippa.
Lördag: P97 11:00, (?) 16:00 sen avslutar jag kvällen med fest kanske.
Söndag: Snöbollen cup 13:30 - 15:30, Korpen 17:35 - 21:05


Kommentarer
Postat av: K

Vem krippa avslutar du kvällen med? :p

2009-11-27 @ 10:49:44
Postat av: Jossan

jaa nästa helg.. då JÄÄVLAR!! ;D <3

2009-11-27 @ 20:07:27
URL: http://josefinans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback