Vinna cupen, vinna cupen AIK!

Det är en ganska så stressig lördag för mig och jag kommer inte att hinna blogga tills efter matchen.
Därför skriver jag lite redan nu så ni kanske orkar vänta till senare.

Har fyra matcher idag att döma. Alla är 11-manna.
Först tre st i snöbolls cupen ute i Sollentuna. Sen har jag en F15-16 på Hägerstensåsen.
Direkt efter det så ska jag bara hem snabbt, fixa mig och sen typ flyga iväg till cup finalen i solna.
Hoppas verkligen att jag hinner med allt innan 16:00.

Blir mycket jobb för mig idag.
Men också mycket pengar. Lär jag behöva nu efter alla mina nya in köp.

Men måste springa iväg nu.
Ska vara i Helenelund senast 09:20

IDAG VINNER VI MOT GÖTEBORG IGEN. ALLA TILL RÅSUNDA!
KOM IGEN GNAGET <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback