AIK - Örebro

Sitter hemma hos Fredrik redan nu. Första gången jag äntligen är här i tid och tidigt för en gångs skull. Carro står just nu i duschen och jag äter frukost som består av macka och festis (alltså inte börjat med alkoholen än!).
Kommer precis från Bromma. Hamnade där inatt, trots att jag aldrig trodde det skulle hända. Men ibland så har man väl tur i oturen(?)..

Innan jag hamnade i Bromma någon gång i natt vid 4-5 tiden så var jag faktiskt på hemmafest. Fest och fest kanske det inte var, mer myskrök. Men det jag ville komma fram till var att det var sjuuukt länge sedan jag var på något sådant. Ända sedan jag fyllde 18 så har jag bara vart ute på krogen hela tiden. Jag gillar helt enkelt att dansa och träffa nya människor. Tror det är därför jag inte söker mig tillbaka till hemmafester så mycket.

Just nu så väntar vi bara på Fredde och alla att dom ska komma. Sen börjar förfesten för sista hemma matchen för denna säsong. TAGGA TILL! Ikväll tar vi 3 poäng och då har vi överläge mot götet på söndag.

Detta blir allt för idag. Kanske kommer med en update ikväll när jag kommer hem. Men då ska jag bara städa och packa för imorgon. Men kanske! PUUUUUUUUUUUUUUUSS


Jag och Carro är redo!

Kommentarer
Postat av: bajsis

nej vi är inte redo

2009-10-28 @ 14:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback