Fifty Fifty # 2

JAG ÄR BÄST. Mer behöver jag inte säga.
Igår så släpptes biljetterna till Fifty Fifty # 2 och på bara 10 timmar så tog E-hytterna slut, alltså dom billigaste. Tyvärr så hann vi aldrig köpa några av dom eftersom vi var en aning sega och osäkra på vilka som skulle med osv.
Men idag så ringde jag och beställde en hytt iaf eftersom vi kunde fylla en 100% säker.
Tror du inte då att jag lyckas få tag på den sista E-hytten då eller!? FAN VAD JAG ÄR BRA. Då kan vi lägga 140 kr mer på alkohol istället. Uuunderbart!

HÄR KOMMER VI EN GÅNG TILL GALAXY, SE UPP!
Men denna gång blir vi iaf i våran hytt; Jag, Kinell, Häggis och Pontus.
Hoppas på att få med Robin och hans gäng också!

Så morgonen har börjar super bra.
Får bara hoppas att det går lika bra på mitt Svenska prov som jag har idag och sen ska jag tillbringa min eftermiddag med Rasmus. Kvällen lär nog sluta med lite bio tror jag.


Bild från förra kryssningen!
Fulla och glada


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback