Galen trötthet

Jag var så trött i dag att jag "råkade" sova bort hela dagen. Därför har jag inte hunnit blogga.

Sen när jag vaknade så blev det IDOL, micro middag och film med Rasmus.
Blir inte så mycket mer ikväll faktiskt. Ska vara hemma denna fredag eftersom det blir kalas imorgon istället. Måste tagga inför cupen i helgen så bestämde mig för att bara festa en kväll denna helg. Smart av mig tycker jag.

Nu blir det mer film med Rasmus och lite godis kanske.

Kommer nog somna rätt så tidigt. Min trötthet kan ara helt konstig ibland. Även fast jag redan har sovit rum 4-5 timmar under eftermiddagen så skulle jag lätt kunna somna om nu igen. SJUUKT!

Visst var Calle grym ikväll?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback