Helgen!

Har vart off på att blogga under hela helgen. Men ni vet säker varför. Har haft en liten göteborgare här som tar upp mycket av min tid.

Helgen har vart riktigt lyckad faktiskt. Började med att vi skulle gå ut och köra ALL IN på fredagen men "tyvärr" så slutade det upp i film och uppe-hela-natten kväll istället. Men det funkade också.
Vaknde runt 14:30 på lördag morgon(?) och då var det bara upp och skölja ansiktet, sminka sig och sätta på sig kläder. För då var det en shopping runda på stan som väntade.
Blev ett par Nudie jeans, en snygg blå tröja från H&M och även en jacka. Till Andreas då, inte mig! Han behövde verkligen lite nya kläder enligt mig. Haha! Undra egentligen hur alla ser ut i Göteborg om man jämför med honom.

Efter en timmes fika och lite shopping så bar det hem för middag och sedan utgång på Pilot Stockholm. Det blev jag, Andreas, Mmalte, Helena, Monika, Lucas, Marcus och många fler som drog ut. Sen träffade man även annat gammalt folk där (som vanligt).
Kvällen blev iaf lyckad och jag tror att alla hade lika kul som mig. Även Mmalte som egentligen inte ville dit från första början. Tyvärr så fick natten bli ganska ung eftersom jag hade match kl 10:00 dagen efter. Sen blev ju Andreas ut slängd också. NÖDVÄNDIGT!...

Söndagen bestod bara av fotboll och sen som sagt kanelbullar till kvälls mål. MUMS!

Blider från lördags kvällen bjuds det såklart på också!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback