Jag ska på picknick i Göteborg

Flaskor och stenar i en korg... (8)


Jaaahapp. Snart åker jag.
Tåget går 13.07 från centralen och jag är framme i Götet runt 17:57 (tror jag).
Men jag kommer att updatera er under resans gång. Har ju självklart med mig min lilla dator.

Just nu så försöker jag klämma in det sista i min lilla, lilla resväska.
Tror faktiskt att jag får plats med allt jag vill ha med mig. Resten får jag väl ta i min handväska.

Tar bara med mig en jacka eftersom jag inte tror att det kommer bli så mycket varmare än nu.
Annars får jag väl gå runt och svettas i min Boomerang. To bad..

Resväskan just nu, nästan klar

AIK tröja
Utgångs kläder för minst 3 dagar
Underkläder och strumpor
Mobil laddare, kamera + skvallertidning
Tågbiljetter + pass
Mig själv(?)... JA TACK!

KLAAAAAARR (8)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback