Ölen fick upp mig

Igår innan vi gick hem efter Mat Tinas program så åkte vi förbi Nivå22, jag och Jimmie för att ta varsin öl innan kvällen var slut. Det slutade upp i tre öl och en cider för Jimmie... Good for you!
Själv så kunde jag hålla mig och tror knappt att det blev en hel. Drack vin där så det fick räcka. Hade dessutom tom mage gånger tusen. Kände av varenda liten droppe alkohol.

Meeeen den ölen fick upp mig nu.
Första gången på lääänge som Natalie kommer i tid kl 08:00 på en matte C lektion. WOHO

Någon som såg mig på TV4 igår på Tinas mat program?
Hade blå tröja och stod längst fram på hennes sida.


Man måste ju bjuda på sig själv så här på morgon kvisten.. Höhö
En fylle bild på mig från i lördags. Grattis.... (större bild blir det fan inte!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback