Oooch jag lever!

Förlåt mig för dålig uppdatering men jag har haft fullt upp här i Göteborg. Finns så mycket att se som jag inte har sett på länge och sen saker som jag aldrig sett tidigare. Och jag vill se aaaaallt Göteborgs STAD har att erbjuda.
Jag har gått på Avenyn, runt i centralen, kom nästan in på några krogar igår som te.x Parken, Bryggeriet och Trädgården, vart i femman (deras nordstad, centrum) osv osv..

Vi kom tyvärr som sagt inte in på någon krog igår eftersom det var så jävla mycket folk och långa köer till allt. Verkligen allt, ingen rolig kväll som sagt.

Men innan vi gick ut så satt vi hemma med Anderas lilla släkt och firade hans pappa. Otroligt rolig och trevlig släkt måste jag säga. Missade tyvärr idol men det var okej.

Tog lite bilder när vi gick runt i stan igår. Bjuder på en rad ganska dåliga bilder, men dom får duga.

Busshållplats på Avenyn. "Götaplatsen"


Jag utanför Stadsbiblioteket på Avenyn.


Bild ut över Göteborg och Avenyn.


Kommentarer
Postat av: Adam

HATA HATA HATA göteborg!!!

2009-11-04 @ 21:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback