T-t-t-tisdag

Pengarna bara rullar in. Snart är man kvitt mamma och pank igen. En underbar känsla!....
Men är man skyldig någon så är man det. Tyvärr. Men jag är snart uppe på benen igen ska ni se!
Som sagt, pengarna bara rullar in....

Har inte gjort ett piss nyttigt sedan jag kom hem från skolan. Behövde inte vara kvar sista lektionen eftersom det bara var läsning som skulle utföras. Det kan man lika gärna göra hemma.
Men istället för att läsa när jag kom hem så blev det film med pappa. Sådär, nu har man äntligen sett Män som hatar kvinnor. Vi har haft en filmen hemma ett bra tag, men har aldrig tagit mig orken att se den. Nu måååste jag bara se tvåan! Den var superduper bra! Rekommenderar verkligen dig att se den. Även om det inte är din typ av film, som jag tyckte från början.



Ikväll är det en P15 match som ska dömas på Västberga. Det är bara en tränings match så jag lär klara av den någorlunda bra. Vi får hoppas det iaf!
Någon annan som ska göra någonting skoj i kväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback