09/09-09

Dagen som inte kommer igen. Iaf inte så länge som jag lever. Förra året var det stockholms dag eftersom det var 080808 men i år är det andra bullar.

En perfekt dag att börja sin första prao dag på. Nu förstår ni ingenting eftersom jag inte har berättat någonting heller. Så känn dig inte dum.
Jag bestämde mig nämligen för några veckor sedan att satsa på karriären som idrottslärare genom att gå tillbaka till min gamla skola och våran gamla idrott lärare och fråga honom om han ville ha min hjälp. Eftersom han nu älskar mig så var svaret ganska så lätt att lista ut.
Så istället för att gymma måndag, onsdag och fredag varje vecka hela trean så gymmar jag nu mera bara på måndagar och sen är jag på Västbergaskolan och hjälper Kent på onsdag-och fredags förmiddagar. Perfekt!
Det negativa är att jag måste vara i skolan redan vid 08:00.. Lite segt, men det ska jag väl klara av!?

Annars har dagen vart presic som vanligt.
Kom till skolan och hade en lektion när jag egentligen skulle ha två, fick skit för någonting jag inte ens vart med på sen åkte jag hem med Kinell och Robin. När jag kom hem så var pappa lite spel sugen så vi tog en fight i BUZZ. Han ägde sönder mig på sina gissningar men jag tog honom i sista ronden, på sista frågan och vann med 50 poäng. Är man bäst, så är man!

Nu ska jag faktiskt sätta igång med mitt pluggande. Har ingenting bestämt att göra på hela dagen så nu jäävlar.

Söta lilla jag

 


Kommentarer
Postat av: n...

otroligt söta du

2009-09-10 @ 01:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback