Blööb

Har ingen lust att skriva någonting, men känner att jag måste göra mig hörd så alla vet att jag lever. Typiskt mig aight?!.. Såå istället för att skriva någonting jätteonödigt och tråkigt så lägger jag upp en bild på mig. Det kan ju liksom inte bli mycket bättre..

För övrigt så har jag inte vart ute och festat på hela helgen. Bra för att vara mig.
I fredags så hade jag besök av Marcus som hjälpte mig att vara barnvakt, och i går var jag hos en gammal vän och kollade på film och åt glass. Sen hade jag som vanligt mina matcher.. Tror att det är dom som döööödar mig. Därför jag inte orkar någonting när helgen är slut.

Grattis till DIF som vann sin första match efter huuuundra år med 4-1 mot BP. höhöhö!
Superettan nästa ändå tror jag. TYVÄRR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback