Fotboll hela dagen

Dagens uppgifter eller saker jag har att göra idag är:
  • F13 10:00 Essinge IP
  • P14 12:30 Gröndals BP
  • 14:00 - 16:00 Fotbolls träning på Kristinebergs IP
Så jag är väl hemma någon gång igen vid fem, om jag har tur. Lagom till middag och läggdags. Kommer vara helt slut när jag kommer hem. Detta blir ingen rolig historia...

Men någonting som är nytt för mina söndagar är fotbolls träning! Från och med förra söndagen så blev det så. Men då kunde jag inte gå eftersom det var AIK match. Kommer nog inte att kunna gå på de flesta under hösten eftersom AIK har de flesta matcherna på söndagar just under den tiden. Trist, men ändå inte.
Hur som helst så har jag inte spelat ordentlig fotboll på ca 3-4 år så detta ska bli kul att se. Om jag verkligen har någon talang kvar eller inte. Jag kanske t.o.m blivit bättre. Haha!

Vi har startat ett nytt damlag som vi ska satsa på. Detta betyder alltså att vi fortf. söker spelare/tjejer som har spelat förr men kanske lagt av eller tjejer som bara vill byta klubb. Du ska alltså ha spelat fotboll förut och ha grunderna i dig.
Ett lag för dig som är mellan 18 - 25 år.
Vi tränar varje söndag på Kristinebergs IP 14.00 - 16:00.

Intresserad? Hör av dig!


Fotbolls laget vi en gång hade i Västbergaskolan. Long time ago. (jag tror att jag gick i 9an..)
INTE det ny startade damlaget. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback