FRIIDAY

Löning idag för alla som har ett riktigt jobb. Vi andra får väl le och vänta på våra 1050 kr från studie bidraget. Fast jag får ju pengar varje helg så jag ska inte gnäla över mitt "oriktiga" jobb.

Ikväll får jag bara inte missa idol! Slutade ju så jobbigt spännade igår kväll att jag bara måste se det idag. Smarta små jävlar på att locka tittare.. Sen direkt efter det blir det förmodligen utgång. Inte med dom vanliga flickorna faktiskt utan med Alex och hans vänner. Behöver lite variation ibland.

Tog även skolfoto idag. Gjorde ju aldrig det när vi väl hade det eftersom jag tvekade på om jag verkligen ville. Men sen kom jag och tänka på att jag har ju haft ett kort varje år sedan jag föddes, så det är ju ett måste. Därför blev det omfotografering imorse. Han behövde bara ta ett kort och sen var jag klar. Hoppas att det blev bra nu bara..


Förra årets skolfoto..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback