Gratis bio!?

Det blev aldrig någon innebandy träning för min del. Istället så förlängde jag fikat med min vän och sen när det blev lite mörkare och mindre folk så bestämde vi oss för att förlänga/avsluta kvällen med bio. Perfekt!
Det fick bli den "nya" skräck filmen The Final Destination 3D. Har ju sätt alla de tidigare filmerna så jag visste på ett ungefär vad filmen skulle gå ut på.

Men helt plötsligt mitt i en spännande scen så bara dör bilden men ljudet forsätter. Man ba: WHAAAT!?!? Eftersom vi inte kunde göra så mycket inuti biosalongen så var det bara att sitta och vänta på att bilden skulle komma tillbaka. Efter ca 5 minuter får vi även veta att vi får en ny biobiljett för besväret så det blev helt enkelt en gratis bio för våran del.
Till slut så startde filmen igen och vi fick se klart slutet i våra sexiga 3D glasögon. Mjaauu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback