Grattis bästa vän på 19års dagen

Kvällen igår blev inte riktigt som vi hade planerat men vi hade kul ändå. Visst tjejer?! Att vi inte kom in på Village var inte så förvånande när vi var så många flickor födda 1991. Trist men sant. Istället så tog vi taxi till Klubb Onsdag och begravde våra "sorger" där.
Musiken var mycket bättre igår än vad den var i helgen. Tack gode gud för det! Men det var ändå för mycket schlager för min smak. Soligt nog så kan man alla låtar ändå..

Grattis för 2364839 gången MMALTE. Nu är du en stooor flicka. Hoppas att du hade kul igår! Allt för dig baby!

Idag blev det ingen skola för min del. Jag tror att ni förstår varför också. Är helt slut i huvudet och kan inte ens tänka klart. Sen så har jag förstört min röst mer så ni känns det som om jag aldrig kommer att bli frisk. BRA SKIT!

Men nu tycker jag att det är dags för frukost innan jag ska sätta mig ner och plugga. Sen är det faktiskt innebandy träning för min del ikväll! Oväntat va?


Får en puss av födelsedags barnet


Nathalie, Lina, Helena, Mmalte och Paulina

Mer bilder hittar du på här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback