Gröndals IK - AIK

AIK körde en helt oväntad träningsmatch mot Gröndals IK nere på Aspuddens IP idag. Självklart var man där när det var så nära och fint väder. Kan ju säga att jag inte var ensam. Var mer folk än jag trodde faktiskt. Lite mysig stämning sådär. AIK ställde upp med dom unga och nya talangerna i matchen. Man fick se en och en annan ny liten spelade där ute.
Tyvärr så slutade matchen 0-0 men den var helt okej att se som sagt. Fick ju träffa min nyblivne vän Tobbe och lära känna honom också. Alltid bra med kompisar från Norrköping.

Efter matchen så  gick även alla AIK spelare omkring runt och minglade bland publiken. Även dom större stjärnorna. Passade på att ta en bild med en av mina stora favoriter Dulee Johnson. Men har man en pappa som är sämst på att fota så har man... Men bilden får duga.

Nu är det bara cup matchen som väntar hemma mor Häcken på söndag. Hoppas att du är där och stöttar gnaget. Jag kommer garanterat att vara där. 15:00, Råsunda


Jag och Dulee på Aspuddens IP

Resten av kvällen kommer att gå åt till plugg. Måste verkligen sätta igång nu.
Sen måste jag bara få skryta lite med att jag var i skolan från 08:00 till ca 16:00 idag. Utan att gå hem p.g.a av min dumma hals eller trötthet. Riktigt bra av mig!

Kommentarer
Postat av: tessansessan

tack !:)

Postat av: ampelos

haha nästan:P

2009-09-01 @ 23:07:56
URL: http://ampel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback