Innebandy med klubba?!

INTE MIN GREJ! Jag står i mål och där gör jag nytta. Haha
Eftersom det var kort med lärare idag så fick vi ett långt och onödigt arbetspass hela dagen. Så istället för att bara sitta och vänta på att klockan kunde bli tjugo över tre (då jag skulle möta Lucas) så spelade jag innebandy med Kinell och Robin.
Först blev vi utslängda av 08 basket för att dom hade träning i andra hallen. Vem fan bryr sig, vi störde ju inte dom precis...? Så istället blev det kaffekaka och vatten.
Sen körde vi igång med innebandy och höll på i ca 2 timmar och lekte med bollen. Men som sagt, att använda klubban är inte min starka sida. Jag hör hemma i mål!

Innan skolan så skippade jag även gymmet idag. Kände att jag inte orkade efter helgens 6 matcher. Blev istället en tur till stan för att köpa nya leggings, en skön halsduk och en ny skön tröja. Hann inte med så mycket mer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback