Jag hatar finnar!

Jag hatar både dom som är från Finland och dom man får i ansiktet som ungdom! Hah *DRIVER*
Det är inte fint någonstans och jag tror inte att någon vill ha dom. NI ÄR INTE VÄLKOMMNA!

Hur som helst så är det därför viktigt för mig vad jag använder i ansiktet. Har lyckats ganska så bra med att få dom att inte komma tillbaka eller dyka upp.

Jag har slutat med all slags choklad (äter bara lakris) och tvättar mitt ansikte varje dag med speciella medel. Igår så hittade jag en ny tvål som gör huden mjuk, tar bort allt smuts och även make up. Finns ju ingen bättre!?
Sen köpta jag min vanliga ansiktes kräm. Gör min hud bebis len.

Finns på apoteket. Rekommenderar den verkligen. Finns även för killar!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Använder den också, grymma grejer!

2009-09-30 @ 12:34:01
URL: http://pungbrydar.blogg.se/
Postat av: Anonym

basta och käka omega3

2009-10-01 @ 19:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback