PLUGG(!)

Så här ser det ut på mitt skrivbord just nu (nörd som jag är). Jag kan inte komma undan det eländiga pluggandet. Har för mycket att ta hand om. Har lagt för mycket åt sidan tidigare så nu är det bara att ta itur med skiten innan det börjar bli riktigt allvarligt. Tråkigare än så här kan det fan inte bli...


Morgonen gick iaf åt till att kolla på en film med familjen. Lite mysigt så där med gemensam frukost i vardagsrummet. Sen så kan man ju inte bli sur heller när man ser att man hade mer pengar på konton än vad man trodde. JIPPI! :D haha

 

(ena bilden visar även hur mitt schema ser ut denna vecka i färger. Inte så tajt som det brukar som sagt. Skönt!)

 

Förklaring till färgerna:

Gult: AIK

Rosa: Träning

Blått: Speciella skolgrejer

Grönt: Fotbolls matcher som jag ska döma

Orange: Födelsedagar / möten med vänner / planerad utgång


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback