Utgång ikväll!

Imorgon blir min bästa vän Matilda Svärdh Noré även kallas MMALTE, 19 år. Det firar vi flickor med en utgång på självaste "lill-lördag". Kan ju inte bli så mycket bättre! Även fast vi börjar 09:00 imorgon så blir det party så länge mmalte önskar. ALL IN ikväll som sagt.
Blir ett besök på Village om allt går enligt planerna. Skulle ha bokat ett bort också, men eftersom det kostade 5000kr så blev det inte så. Konstigt!?

Om jag nu ska kunna tagga till för ikväll så måste jag få sova lite.
Hör av mig senare ikväll om kvällen outfit och humör.

Jag och Mmalte på Helenas födelsedag.

Kommentarer
Postat av: ampelos

mee 2 :) yes det är sjukt kul!!

2009-09-02 @ 18:08:21
URL: http://ampel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback