Lördag eftermiddag

Kom precis hem från mina två matcher på Östermalms IP. Sitter och kollar på matchen mellan Elfsborg - GAIS på TV4. Hoppas på att GAIS tar dom nu så vi slipper dom i guldstriden. Just nu står det 1-1. KOM IGEN NU!
Sen har vi ju Kalmar FF att hålla koll på. Just nu så leder dom borta mot Trelleborg med 0-1..
Annars så gick matcherna i morse riktigt bra. Inga större problem och rolig fotboll för en gångs skull.

Ikväll blir det utgång med Helena och hennes pojkvän. Kan bli kul, blir en tripp ner till Stureplan och glida omkring. Sen att jag har två matcher imorgon är ett annat problem.. Haha! Får tagga till det i sömnen.
(Återkommer med mer om kvällen senare.)


Igår innan jag somnade alldeles för tidigt så satt jag mig ner och kollade på Hannah Montana The movie med min syster inne i vardagsrummet. Den var inte så dum som jag trodde. Värd att se faktiskt! Den har en bra budskap som man verkligen ska ta åt sig och tänka på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback