V. 39

Sitter och fyller i min kalender. Har vart så upptagen och trött hela helgen att jag inte orkat så får ta allt nu istället. Det är mycket som sak fyllas i, i oliak färger osv..

Mina veckor ser ungefär likadana ut, men den här känns lite lugnare än det vanliga. Men det lär väl vända snabbt. Men bjuder iaf på en överblick över veckan som kommer.
Kan ju säga redan nu att det lär bli lite bloggande. Men jag jobbar på det! Höhö^^

Veckan utöver skolan:
Måndag: Knatteskola 17:30 - 18:30, AIK - Örgryte 19:00. Betyder att jag får springa till Solna..
Tisdag: Innebandy träning 18:00 - 20:00 Högdalshallen
Onsdag: Praktik i Västberga, ledig på eftermiddagen
Torsdag: Innebandy träning 18:00 - 19:30 Högdalshallen
Fredag: (tomt)
Lördag: F14 11:00, Utgång med frun + fler på kvällen! (hon fyller 18)
Söndag: P13 09:00 och P13 12:45, fotbolls träning 14:00 - 16:00
Som sagt så kan schemat fyllas på efter som. Lär få fler matcher i helgen, och då pratar vi innebandy inte att döma..

Skolveckan:


Dom kryssade lektionerna är de lektionerna som jag INTE har för er som inte förstår det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback