HIH

Jag och pojkvännen satt uppe enda in i det sista i natt och skrev klart vårat arbete som skulle vara inne senast 00:00 annars blev det IG. Inte för att vi tog det så allvarligt men när man var klar 23:52 så kände man sig bra, lycklig, exposed.. HAHA! (MAX reklamen?!..)

Den lilla tönten tar upp så mycket av min tid att jag aldrig skriver här.
Ni kanske har märkt det, men nu vet nu varför.

Just nu siter jag i skolan med Kinell och väntar på våran sista lekion som är Film. Känns riktigt ovärt eftersom jag har har haft hjälp av någon film tidigare till att klara projektet. Vill hellre gå hem och mysa med min korv.

Imorgon ska vi ha projekt uppvisning och jag ska göra allt idag. Känns bra!
Har även fucking löptest imorgon. Kommer dö!!!!!!

nu kör vi, PUSSHEJ


Kommentarer
Postat av: Elina

snuskigt natalie!

2010-04-17 @ 15:40:50
URL: http://elinali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback