Inter till final i Madrid

Stackars Zlatan... Han gick från Inter till Barcelona för att vinna CL och så spelar hans gamla lag ut hans nya. Näst in till roligt. To bad for you.

Gaaaaaaaalna sista 10 minuter. Kanske inte var så dåligt att missa matchen ändå. Fast det var inte så roligt och springa omkring på en grusplan i regn och knappt känna av sina händer så jag tar nog tillbaka det där trots allt. Fast pengar fick jag. Nu överlever jag valborg.


Inter spelarna efter avblåsningen.

Valborg planeringen är nu klar också. Har vart lite till och från med den men nu ska den vara ganska så väl planerad och som det ser ut nu så kan det blir riktigt kul.

Jag och Martin börjar först med en fika hemma hos hans syster och Anderas ute i Rissne. Efter det möter vi upp Pontus, Johanna och Lucas i t-centralen där vi sedan åker vidare till Svartbäcken. Där väntar alla andra flickor med alkohol och grillad mat. Yamyam!

Efter det blir de förmodligen efterfest, och den vet man ju aldrig hur den slutar.
JAG LOVAR BILDER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback