Kryssning ikväll

ALL IN ikväll igen då.

Twin fyller 19 och party ska det bli. GRATTIS LOVE!
Tyvärr så är korven kinell magsjuk och missar hela kalaset. Krya på dig <3.

Resten av oss party galna idioter som består av lilla mig, Martin, modin, Emil, Johanna, Nathalie, Helena och hennes pojke Robin ska få oss en sväng om ikväll. Vet fortf. inte vad jag ska ha på mig men hittar jag inget får jag väl gå naken!?.. HAHA!

Ska snart springa när och hämta min klänning och kära ner mig i den mer än vad jaf redan är. Sen blir det till att bestämma kläder, packa, duscha osv innan jag ska möta lite folk för tidig middag på mcdonalds i slussen.

PAARTY, PAARTY!!!!!


Jag och Adam första kryssningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback