Mösspåtagnings dags

Mamma jag vill inte vara stor längre! Det suger..
Alla dessa räkningar och skit som man helt plötsligt måste göra. INTE OKEJ!

14.00 är det mösspåtagnings dags i skolan. Äntligen så ska jag få hålla i min efterlängatde student mössa. Hoppas att den passar nu så att den sitter bra. Man måste ju vara snygg på studenten liksom. Kommer säkert lyckas ha tappat bort den sjuttio gånger innan det är dags. Hahah, typiskt mig i mitt städade rum.


Feeeett het assåååww

Efter blir det en snabb tripp in till staden för att köpa lite små saker.
Sen är det bara hem igen för att plugga och fixa sig inför studentskivan ikväll. NU KÖR VI!

Kommentarer
Postat av: mutti

CP!!!

2010-04-29 @ 12:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback