Projektarbete

100p kurs. Helt jävla sjukt egentligen...

Hade våran utställning idag på hela plan 4 och rapporten skulle som sagt vara inskickad natten mellan måndagen och tisdagen. Självklart har jag gjort allt och utställningen idag blev kanske inte som jag hade tänkt mig..


Trodde att jag skulle sova hemma i natt men jag "råkade" visst stanna kvar hela kvällen hos pojkvännen och det slutade med att vi vaknade upp tillsammans i morse. Missade även BGM, hehe!
Eftersom jag aldrig var hemma fick jag inte med mig min dator och mina planer gick åt helvete. Men som tur var så fick jag låna Erics mini dator och på så sätt kunde jag visa upp min PowerPoint redovisning. Visade den endast för två lärare, det var de ända som behövdes för betyg och sen var man klar.

Skulle egentligen ha slutat 16:30 idag men vi fick gå hem 14:00. Sköööönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback