Seg och trött

Mina ben och fötter orkar inte hålla upp min lilla kropp.
Jag är helt död efter gårdagens jobbande och dagens hoppande på Norra Stå. Men allt för vårat AIK. Blev tyvärr ingen seger idag men 1-1 är helt okej så som vi spelade sista tjugo minuterna.. PINSAMT! VI var så himla bra och hade riktigt grymt tryck första halvleken och sen försvann allt bara, poff...  ???

Ikväll var det tänkt att det antingen skulle bli krogen eller hemmafest. Min söta kompis Simon fyller 19 år idag och det ska ju självklart firas. Han hade inte tänkt någon speciellt så hemmafest blev det enligt hans planer. Men eftersom min kropp inte orkar någonting så får det bli hemma kväll för min del tyvärr. Blir mys med pojkvännen och en skål "gottgott". Funkar utmärkt för min del också!


Mina fina blommor jag fick av massvis med folk när jag fyllde 18, förra året.

Hoppas ni får en lika mysig och trevlig kväll som mig.
Pussszz på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback