Tummen ner till mig



Jag tror aldrig jag har vart så dålig på någonting annat som idag...

Det jag skulle springa var:
*Sprint 6x40 meter på 6,6 sekunder(6,8 tjejer) per 40 meter.
*Uthållighet - löpa 150 meter på 35 sekunder.
*Uthållighet - gå 50meter på 40 sekunder.

*Uthållighet - 10 st varv

Jag klarade det första galant. Höll på att snubbla på nosen tredje varvet p.g.a att mitt ena knä svek mig totalt men klarade det iaf. Alltid något... Resten av skiten gick åt helvete. Efter sprinten var mina ben helt slut, tog i för mycket så det blir helt enkelt omprov för min del. Tror inte jag klarar det heller om jag ska vara ärlig. Men det finns ju fler år. Kanske dags att börja träna inför nästa säsong?

Just nu mår jag inte så jätte bra. Men det kanske ni förstår..
Har iaf sovmorgon imorgon och sen bara en lektion och sen blir det mys med min älskling resten av dagen. Kvällen kanske bjuder på party om jag orkar och känner för det. Får helt enkelt se.

Nu ska jag glida tillbaka till min säng och kolla på äckel DIF. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback