värsta viktigaste matchen aboow!



Missar matchen idag p.g.a att det är slutsålt och att jag har cup. Får lyssna på sista perioden i mobilen efter mina sista matcher. Lite trist faktiskt, speciellt när det är världens viktigaste match i våran hockey historia typ.

Jag sitter fast på Västberga IP med en P17 cup att döma.
Matcherna är 2x25 min och det är alltså konstant tjafs i 50 minuter från 22 spelare. UNDERBART!

Dom vet inte vad hans eller hur man ska döma egentligen. Det ända dom har koll på är vad dom gör och knappt det ibland.. Fan spela boll och var glada, ni gör det fan inte bättre själva. Tro mig!! Det är omöjligt för mig att se, höra och vara överallt. IDIOTER :)

KOM IGEN GNAGET NU. 16:00 GÄLLER DET.
HOVET, AIK - VÄXJÖ. ALLT ELLER INGET

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback