Out of control

I helgen var datorn inte prio ett faktiskt. Lämnade min kära macbook pro hemma för att vila lite. Kände att det var dags att uppleva vardagen utan min andra kärlek och bara mysa och umgås med min första.

I fredags var jag först på en arbetsintervju för Stockholm Sport Acadamy vid tekniska. Den gick så bra som den kunde och jag var klar ca en halv timme senare. Efter det dog jag mig ändå bort till Farsa Centrum för att gå och titta på min älsklings träning. Sen åkte vi bil hem och kvällen slutade i MIN säng.

Lördagen började som vanligt. Med match på Hägerstensåsens BP, först en kl 09:00 och sen en kl 10:15. Matchen efter hade ingen domare så jag fick ringa ner pappa, själv orkade jag inte. Sen efter det var de tänk att vi skulle ha match ute i Salem/Rönninge med små flickorna, men alla var sjuka och matchen blev inställd.
Istället blev jag upphämtad av min älskling och det blev lunch på Heron City. Jag tog självklart sushi och älskling tog keeeeeeebab. Sen tog vi oss en rund-titt och klockan 19:00 var det match dags igen, men denna gång skulle jag sitta på sidan och titta på min älskling när han jobbar. Innebandy DM ute i Salem/Rönninge.

Kvällen bjöd på födelsedagsfirande på The Bridge med massvis med folk. Helena blev 19 år efter klockan 00.00. GRATTIS I EFTERSKOTT IGEN!

Söndagen blev bara slapp, orkade inte gå på AIK - Göteborg p.g.a gårdagen..

Nu blir det fika med Paulina i stan.

Hörs ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback