Dag 07 / i min handväska

Egentligen så har jag ingen riktig handväska som jag använder hela tiden med samma saker i. Ibland har jag bara alla saker i mina fickor i jacka, eller så har jag bara en plånbok med mig. Men dessa saker är väl dom jag har med mig oavsett hur jag har med mig dom eller i vad dom ligger i, så är dom alltid där.



1/ Ett par skinnhanskar
2/ iPhone hörlurar
3/ Min käääära telefon, iPhone 4
4/ Bonuskort på Gina Tricot
5/ Försvarets hudsalva
6/ Bodybutter
7/ X antal nässpray
8/ X antal kort till alla möjliga affärer.
9/ Hårspännen. Men vet aldrig när man behöver ett
10/ Busskort med bankomatkort och leg.
11/ Kuvert med pengar i
12/ Min älsklings penna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback