Dag 08 / ett ögonblick

Egentligen skulle detta inlägg upp igår. Men jag hann inte efter träningen eftersom det var fotboll på TV och nu har vi tydligen alla kanaler. Både canal+ och viasat. Det är ju guuuuuld.

Ett ögonblick som betytt otroligt mycket för mig som människa och som har varit hur kul som helst var när jag tog studenten i början av sommaren. För att vara mer exakt så började champagne frukosten kl 08:30, fredagen den 6 juni 2010.


The girls


My love


Kort och lång


och där har jag tagit den på riktigt. Precis efter utspringet.

Kommentarer
Postat av: a

studenten är så jääääävla överskattat

inget att va stolt över när 97 % av alla går ut gymnasiet

2010-12-09 @ 12:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback