1 februari

Ny vecka. Nya utmaningar.

Har blivit ganska seg på att blogga märker jag. Vet att vissa lider av det men feel the pain fuckers.
Sen när jag väl bloggar så lägger jag in två, tre inlägg i rad. Haha! Vindarna kan verkligen vända ibland.

Idag har jag försovit mig, missat gymmet, spelat fotboll (som gick sämst), vart hos doktorn, tagit spruta i armen, gråtit krokodiltårar som ett litet barn, ätit bulle och druckit Red Bull med mamma, åkt för mycket buss och toppat allt med en Chai Latte från EH.

Nu ska jag bara försöka plugga lite eftersom det inte blir så mycket skola denna vecka.
Ska bara hitta alla papper och försöka sätta igång innan CSI ikväll kl 21:00.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback