Do I?



Började morgonen med att hjälpa Josefin med sin blogg. Hon behövde lite färg och ville ha en annan text. Självklart ställer man upp för sina vänner även fast man knappt har vaknat.
Resultatet blev hon nöjd med iaf och nu kan jag slappna av och klä på mig.

Ska snart sätta igång med pluggandet igen. Ska bara hitta mig själv först. hehe
Istället för matte c i skolan så blir det till att plugga satan hemma i 2 timmar. Bara historia och Religion.

Sen runt 3-4 så börjar kvällens äventyr. En del av folket kommer hit och sen blir det fullt ös med Tequila race. Om det är någon som kommer att dö så är det jag! Hoppas man kommer in på Montage senare. Där ska vi även möta upp de andra som är en liten blandning av folk. Ikväll blir det ALL IN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback