Inga semlor(!)

Jag hatar semlor, det är äckligt.
Därför blir det ingen semla för lilla mig. Jag har mitt godis.



Kom precis hem från gymmet. Är ganska så trött och seg i kroppen.
Skoldagen blev inte alls lång idag. Började med matte c 08:30 - 10:00 och sen avslutade vi med svenska c 10:00 - 10:30 sen var vi klara för idag. Passade även på att äta lunch på max tyvärr. Men skolans mat var super äcklig idag och som alla andra dagar, blev inte förvånad.

Efter skolan så drog jag som sagt till gymmet där jag mötte upp Lucas. Blev en tidig träning idag vilket var mycket positivt. Idag var det inte alls lika mycket folk dom förra gången.

Dagens "to do":
  • Börja och skriva klart jämförelsen.
  • Bygga upp och slipa lite mer på mina argument i svenskan.
  • Sola + spa behandling
  • Fotbollskväll!
ÄR ÄVEN KLAR MED MATTE B KURSEN NU! YEEEEEEEEEY


Kommentarer
Postat av: orvar

SEMLOR ÄR DET B-Ä-S-T-A SOM FINNS! sluta förolämpa mitt liv!

2012-02-21 @ 14:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback