L Y C K L I G

Jag är så jävla glad och lycklig. Jag har allt jag vill ha.
Du gör mig hel baby!! ILY


Kom precis hem från. Jag har världen huvudvärk som verkligen inte vill släppa. Jag förstår mig inte på mitt lilla huvud. Förut hade jag aldrig huvudvärk och nu har jag det hela tiden. Så sjukt jobbigt.
Blir till att ta det lugnt ikväll och somna tidigt eftersom jag har praktik imorgon kl 08:00. Skulle verkligen vilja ta sovmorgon som vissa andra har....

Toppnyheter:
* Anja lever trots det typ dödliga fallet igår. Körde även sitt andra lopp idag. You go girl! Se krashen här.
* Sverige vann bara med 2-0 mot Tyskland igår natt.
* AIK vann även över Växsjö Lakers med 3-2. Nu ligger vi tvåa.

* Natalie håller på att bli beroende av One Tree Hill igen. INTE BRA!!

Säsong 7

Kommentarer
Postat av: Paulina

Haha, såg precis klart avsnitt 17 på säsong 7, gilla :)

2010-02-18 @ 23:17:56
URL: http://paulinasj.blogg.se/
Postat av: MMALTE

haha jag med, det går inte att sluta kolla! sjukt ;D

2010-02-19 @ 11:50:05
URL: http://mmalte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback