Lite nytt sisådär

Nu har jag suttit ett bra tag och pillat på bloggen...
Har mest fixat till menyn till höger. Har velat gjort det ett bra tag, den har verkligen sett förjävlig ut men aldrig haft tiden eller lusten. Men nu helt plötsligt fick jag den och nu är det gjort. Klappat och klart liksom ;).

La även in lite nya bilder som alltid kommer att ligga i menyn.
Om du rullar ner lite så hitter du åtta st gruppbilder från olika tillfällen och med olika människor, även samma. Bilderna ger mig lycka att minnas tillbaka till speciella minnen och platser. Kan bytas ut eller fyllas på. LOVE YOU AAAALL!



Dessa bilder ligger uppe just nu..

Jag är iaf mycket nöjd med den nya menyn och bakgrunden.
Vad tycker du?..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback