Olaglig jävel

Sitter och håller på för fulla muggar. Håller på att fixa lite ny musik på min mobil. Så jag sitter och flippar mellan, iTunes, Spotify, mina mappar och Limewire. Haha, det går inte så bra för alla låtar just nu. Sitter även och försökte få ner One Tree Hill på datorn igen.


Så här ser min dator ut just nu.
Fullt upp som sagt...

Efter att musiken är klar så blir det plugg. = inte så mycket blogg idag.
Måste verkligen bli klar med det jag inte hann igår.

Sen ska jag bara sitta och vänta på att min baby boy ska dyka upp så vi kan ligga och mysa i sängen och vänta på hockeyn tillsammans. 01:30 var det... YEEY!

Repeat ikväll blir "We Are The World 25 For Haiti"


Kommentarer
Postat av: ee

tack så mkt! har du ngt filmtips ? (:

2010-02-17 @ 17:06:52
URL: http://tiotusensoldater.blogg.se/
Postat av: e

oh, paranormal activity är bra :D

2010-02-17 @ 17:20:37
URL: http://tiotusensoldater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback