Poppis med fejk?

Nu jääävlar!

Silikonbröst, sönder pumpade läppar, löshår i mängder, photoshopade lår och midjor.. Vad kommer sen? Väntar bara på att folk ska börja fett suga sig själva och pumpa sönder rumpor och allt annat man kan pumpa sönder... VART FAN GÅR GRÄNSEN!? Vad hände med att vara originell och normal?

Jag förstår mig inte folk. Själv så föredrar jag det normala/originella. Varför förstöra sig själv bara för att andra ska gilla det eller för att synas mer. NI VILL BARA HA UPPMÄRKSAMHET OCH VISA ATT NI HAR PENGARNA. Slöseri säger jag.

Vilken kille vill ha en plastdocka i sängen och mysa med?
INGEN SOM JAG KÄNNER ELLER HAR TRÄFFAT IAF!


Kommentarer
Postat av: Sarah

sv: ja haha, tummen upp för den. träffade faktiskt promoe på hultsfred 08, astrevlig!

2010-02-09 @ 21:56:06
URL: http://stpid.blogg.se/
Postat av: D

Klart man inte skulle tacka nej till en plastdocka, men tror de är långt ifrån lika trevligt... sillisar är inge mysiga att ta på! och en fejkad rumpa skulle nog va riktigt otrevligt!

"Alot of fake tits and real assholes som man säger när man går in på strippklubb"

2010-02-10 @ 16:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback